Me likeyy ,

Followers

Friday, November 11, 2011

Memory .

Okay series , everything mmg rasa cam kejap gila . Sekarang cume tinggal sminggu lagi aku , bukan , 4 HARI lagi aku boleh jejakkan kaki kat maahad . Aku baru sedar suma tu lepas aku jenguk blog anisah tadi .

Tadi aku bermalas-malasan kat ruang tamu . Berbual-bual sikit ngan mama . Then suddenly terkeluar topik pasal sekolah .

Aku : Ma , tahun depan orang duduk asrama dekat smi aman lah yee ? (cadang nak kurus)
Mama : tak , takyaah . Abah dah daftar masuk Amalin Aisyah .

Woowww , tu je yang aku boleh cakap masa tuhh . cepat gila bapak aku pi daftar . haha . tapi tu bkan pointnye lol . pointnye skang , cuma tinggal 4 hari lagi aku boleh jalan dekat kantin , koop , gelak ngan kawankawan , menggila dan cakap pasal kpop (ni yg paling penting) . tahun dpan mybe agak susah . yelahh , sekolah dah jauh , susah nak jumpa . PMR pulak dahh , laaaagiilaahh .

Agak ramai yang tanya aku , apsal nak pindah . Orang lain suuume berebutrebut nak masuk maahad , akuuu , boleh pulaknye nak mintak keluar .

Okeyy , ini alasan aku .
Mulai tahun depan , aku nak tumpukan betulbetul kat PMR . Bukan nak kata maahad tuhh takleh nak tumpuu . tapi deorang kan ade subjek arab etc.. okeii memangla subjek arab deorang amik tu ciipuuuttt je taon depan , tapi still . Kalau korang pegi tengok buku latihan m3 akuu , KOSONG BEB KOSONGGG ! (Cam bangga jek) , tajuk fes ngan seken tu je berisi . Yang lain ? jahanamssss . haha lol . Kiranya aku nak tumpukan betolbetol dkt subject PMR sajeww . yeww . haha

Kawan kawan ;A; [/sobsobs/] I'LL MISS YHU GAISEEEEEE ! Semua orang , everybodyyy ! jangan risau lahh , aku janji , aku akan curi jgak masa call korang , text , takpun jumpa . seriouslyy . kalau fikir balik pasal kawankawan aku kat maahad sinuuun nuuhh , memang aku rasa macam taknak pindah . tapi still , takboleh . korangg , nanti kalau aku dah succeed , aku belanja korang minum sirap selasihhh ! trust me haha .

So itu je gaisee . Kalau aku tules banyakbanyak kang nangis pulak akuu . haha lol . okeii so that's all . aku akan pastikan hari last aku kat maahad ni hari paling besttt dalam hidup akuu ;A;


Kbaiii .

No comments:

Post a Comment