Me likeyy ,

Followers

Thursday, November 10, 2011

Annoyed .


I kinda felt annoyed tonight . Idk waee . Hooo jinjjia . Nak tidur tapi baru je lepas makan . Tunggu 30 minit lagi , then I can lay down . Nak kurus kena tahan sikit . Haha . Usually I dont do eatings during the nightime tapi jinjjia , tak boleh nak resist . Mama ngan abah buat BBQ . Houuuu , Nak makan banyak sebenarnya but , ehehe , im on diet . Tak boleh ikut hati sangaaat . haha lol .

My cousins dah pon balik rumah masingmasing . They celebrated aidiladha here . Okay biasanya hamba yang balik kampung but this time , kampung yang balik ai hahaaaaa , macam bajet gitewww ==' Buat spaghetti tadi tapi sauce dia abah salah beliii . He should bought 'prego' , not 'campbells' . Hahaaaa abahh . Campbells tu mushroom soup , so ai terpaksalahh buat spaghetti guna mushroom soup tuhh , menjadi , tapi skang dah muak . bluerrk .

About the annoying thing , memang rasa menyampah sangatsangat skarang ni . Tapi still , idk waee ==' . Maybe salah satunya sebab minah ni . =='

Puiihhh , perasan bagus . Benci aku .

Okay mybe some of you tertanyetanye (biar ahhh tak ponn) .
;ehhh , sape minah nii ? tak penah nampak pon dalam facebook ?

Fyii , dia ni kpop artist .

;ehh , apahal pulak nisa ni nak sakit hati ngan kpop artiss ? artis ni dahlah lawaaa . eii cantiknyaaa .

Haaa , pujilah puji . aku bagi pelempang jepon baru kau tahu .
Fyi (again) . She's still 14 .

;wahhh , 14 ? boleh ejass niii ~!

==' / apa aku mengarut nii . tapi siyezly . aku bukan jeles dengan dia . tapi memang cemburu . (haha lol) . time kita tengah duk belajar penatpenat sampai keluar air lioq basi dalam kelas , DIA TENGAN KUMPUL POPULARITI . Apa niiiiiiiiiiiiiiiiiii ? tak adil tawww . mentangmentang dy ni ada kacukan inggeris sikit terus korang minat yeee . jahanamsss . haha .

btw , ni bukan sebab utama aku tak suka dy .

Tadi kawan aku , Mirah , text . dy cakap Tia (nama pompuan ni) jadi MC (err cam pengacara gituh) dalam satu show .

okay , baru debut dah jadi mc . Ganas kau Tiaaaaa~
MASA TU AKU TAK MARAH SANGAT , lantak dialah nak jadi apa pun .

Then aku teruskan lg baca text yang mirah bagi .
"Dia jadi MC dengan Kevin ."

Hoooooo , masa tu aku jinjjia sakit hati . Whatheheckkk ? Kevin ai tu dahlah hensem , cute blablabla . Jadi MC dengan dy ? INI APA KESSS DERRR ? Kalau kevin aku curang caneee haaaa ?

Haiz . mesti korang cakap .
;elehhh , n je sebab kau nak marah ? elehh , benda biase je ni .

KALAU MELIBATKAN MAI HUSBAND , no ordinary things okayy .

Haha wtv , sebenarnya ada banyak lagi benda yang lagi besyauu yang buat aku annoyed sangatsangat .
Tapi better aku tak sebut dkt public . Cause its some kind of , errr , family matters ? haha .
Bytheway aku ni FAMILY ke dgn dy tuhhh ?

Wtv dudee , aku da ngantoksss . Entry ni agak mengarut , tp , ermm . BOREDOM GROWS AGAIN .
So guyss , thats olss , KBAIIIII .

[/Kevin+HoyaILY/]

No comments:

Post a Comment