Me likeyy ,

Followers

Thursday, November 10, 2011

11.11.11


There's nothing special about this day (for me) . But aku saaaaangat happy pagi nihh . :DD , but still , DONT KNOW WAE . Abah ajak aku pgi itu parade sempena sultan's birthday . Taknakleeee ==' Aku macam ada sejarah hitam kat situuu . Malu doe . Sumpah , taknak pergi dah .

Okay so today aku still takde plan on what to do . Ohhh , baru perasan . Blog aku da jadi blog bahasa rojak eann ? HAHA . Kenape aku tukar typing language aku nihh ? Sebabnya adik aku complain , tak paham . Aku pon susah jugak nak fikir english wordss . Malas nak perah otaak , soo from today blog ni jadi blog ROJAK . LOL .

Okay great , bilik aku bersepah gila . A day before deorang (le cousins) tu datang beraya kat sini , aku memang dah tertekan dah . Bilik aku tuhh aku buat spring cleaning gilagila . Tuptup , DEORANG YANG SEPAHKAN . haha guys , aku tak marah pon . lol .

Hahaha , apa yang aku tulis ni agak mengarott sejak akhirakhir nehss . Breakfast pon tak sentuh lagi . Maleihhhhhhhhhh . Nantilahh , kalau ada hot story aku buatlaa entry baru kays ? Nanti aku warwarkan dekat facebook aku yeaaaa :)

Okay so gaisee thats all mybe . Kevin dengan Hoya ajak pegi shopping . HAHA LOL . Kbaiiii .

No comments:

Post a Comment