Me likeyy ,

Followers

Sunday, November 20, 2011

GTFO .

That day i entered my room like usual . pasang earphone then dengar lagu (like usual) . suddenly my phone rangs . aku pun tengok la who's the caller . yg appear just number . means aku tak save that number . bila aku tak save number tuuuuuuuuuuuuuuu = TAK KENAL . so aku angkat je la , mybe kawan aku guna number makpabak deorang kee , who knows ? :/

Me : Hello ?
unknown : Errr hello . ni sape ?

aku dah macam pelik . KO CALL AKU ASAL KO LAK YANG TANYA NI SAPA ?

Me : err , NI SAPA ?
unknown : errr . saya yusof . ni sapaa ?

=..='

Me : Tak , ni sapa . asal call number ni ? (aku agak berkeras taknak bagitau aku sapa LOL)
a weird guy called yusof : cakapla ni sape .

Okay finally aku sebot jgk nama aku . nickname jeeee . tak kuaa aku bagi nama penuh .

Me : Nisa .
a weird guy called yusof : UMUR BERAPA ?

Waddaheeeeeeeecckkkk effffff efffff EFFFFFFFFF !
AND I HUNG UP THE PHONE .

Sampai skarang dy masih call aku tak berenti . I just ignored the call . Text dari dia dah mencecah 100 . banyak jugak duit dy yekk . wtv . asal kedit aku tak terjejas sudaaa . Aku skarang dah mulai serabut gilagila dgn dia . Ini kes tembak number la nii . yekk . geli aku .

Okay . bagi aku , aku TAKKAN penah layan orang cani . why ? sebab ianya bodoh kawankawan .
dah terlalu RAMAI orang yang aku jumpa berkapel . Okey kalau korang penah jumpa dgn pakwe/makwe korang tuuuu , dikira cam , err , okeylahh kot (walaupun dosa LOL) . But atleast , korang kenal muka deorang kan ? korang tahu perangai deorang ann ? =..=' aku actly amatlaa tak sesuai cakap pasal benda ni sbb , AKU PON TAK PENAH LOL .

Tapi yang ni , korang just brkapel melalui phone . muka dy korang tak tahu . perangaii , lagiiiiilahhhh . ntah . aku mmg anti gila dgn this type of ppl . geli tau ? baru kenal dua minggu dah start paggil 'sayang' . NATEI APO GILOOO ? (tubik kelantan sudaaaaaa) . Okay , mybe tu je kot . hehe . aku bosan doeeee . Kbaiiiiiiiiiii :)

No comments:

Post a Comment