Me likeyy ,

Followers

Saturday, February 4, 2012

Jebal .


Dearr , tolonglahh . Aku cakap benda ni bagi pihak kawan aku . Kalau dulu aku dah kena benda ni , aku tanak kawan aku pun kena benda sama . Aku cakap elok elok , dah ramai orang terasa dengan perangai kau . Aku tahu kau justt nak kawan , but kau dah melebih . Orang lain terasa sebab kau tahu takk ? Diorang dah kawan since sekolah rendah lagi . Tetibe kau datang macam tuu jeaaa . Duluu , aku yang terasa ngan kau , tapi aku tak kisah sgt , sebab aku memang jenis FOREVER ALONE . Tapi ni dah ramai yang ckp kat aku pasal kauu , kalau dah semua orang tak puas hati ngan kau , means bukan aku soranglaaa yang rasa bnde tuhh . Kalau kau baca ni , aku mintak maaf , but please , jangan rosakkan prshabatan orang lain . OKAYBYE :3

No comments:

Post a Comment